5. Tehtävät

5.2. Vastaa kysymyksiin / Vaikuttavuuden arviointi KESY/SYKE-keskustelulla

  1. Millaisia muutoksia nousi esiin uudessa KESY/SYKE-keskustelussa?
  2. Miten lapsi/nuori itse arvioi omaa kehitystään?
  3. Miten motivoitunut lapsi/nuori on jatkamaan taitojen harjoittelua?
  4. Miten arvioit valmennusprosessia kokonaisuutena?
  5. Onko seuraavia nivelvaiheita suunniteltu?
  6. Miten motivoitunut lapsi/nuori on jatkamaan taitojen harjoittelua?
  7. Miten arvioit omaa kehitystäsi ammattilaisena?
  8. Miten motivoitunut olet itse ammattilaisena tukemaan lapsia tai nuoria taitojen harjoittelussa?

5.3. Vastaa kysymyksiin / Vaikuttavuuden arviointi ICF-lomakkeella

  1. Miltä toimintakyvyn arviointiprosessi tuntui, kun teit sen uudelleen?
  2. Miten lapsi/nuori suhtautui siihen?
  3. Millaisia muutoksia lomakkeella nousi esiin?
  4. Miten lapsi/nuori suhtautui muutoksiin?
  5. Onko lapsi/nuori valmis jatkamaan taitojen harjoittelua?
  6. Oletko itse valmis opastamaan lasta edelleen taitojen harjoittelussa?
  7. Mikä on näkemyksesi nyt toimintakyvyn arvioimisesta ICF-viitekehyksessä?

5.4. Vastaa kysymyksiin / Itsearviointi ja palaute

  1. Kerro lyhyesti, miten toimintamallin 5 askelta sujuivat tässä valmennuksessa.
  2. Minkälainen oli oma oppimiskokemuksesi tämän valmennuksen kohdalla?
  3. Mikä opiskelussa toimi sinun kannaltasi hyvin?
  4. Mitä asioita omassa toiminnassasi haluaisit kehittää?
  5. Miten arvioit Oppimaa®Taitovalmennuksen toimintamallia?
  6. Miten arvioit Oppimaa®Taitovalmennuksen koulutusta?

Kolmen hyväksytyn valmennuksen jälkeen olet ansainnut Oppimaa®Taitovalmennuksen todistuksen. Lähetämme sen sinulle sähköpostiisi. Onneksi olkoon!

Mutta työ jatkuu ja toivomme, että sinulla on hyötyä taitovalmennuksesta ja työkaluista myös jatkossa.

Helena ja Oppimaa-tiimi

Keskustelu

Vastaa

Vieritä ylös